Już coś jest :-)

Nasi mili,

Powoli zbiera nam się dość ciekawa lista książek z przesłaniem i nadzieją. Ale my czekamy na kolejne. I już niebawem będziecie mogli przeczytać artykuły o książkach 🙂

CZEKAMY NA WASZE TYPY KSIĄŻEK !!!!

Comments on: "Już coś jest :-)" (2)

  1. Książka z nadzieją? Przeczytałam kilka takich pozycji „Poczwarka” czy „Ono” Terakowskiej, ale książka „Każdy ma swoje Kilimandżaro” wzruszyła mnie, płakałam przy niej, książka dodała mi sił i była oczyszczająca, pełna nadziei. Polecam ją każdemu, kto nie może poradzić sobie ze swoimi słabościami.

    ~margit, 2011-01-09 22:36

  2. Witam 🙂 Wg mnie do „książek z nadzieją” można zaliczyć wspaniałą, wzruszającą powieść Billie Letts „Tu, gdzie jest serce”. Opowiada o dziewczynie w ciąży, porzuconej przez swojego chłopaka. Książka jest pełna ciepła i nadziei. I uświadamia nam, że są jednak jeszcze na świecie wartościowi ludzie, którzy są gotowi pomagać innym. 🙂 Naprawdę polecam przeczytać tę książeczkę, zwłaszcza wtedy, kiedy przeżywamy chwile zwątpienia w ludzkie dobro. 🙂
    P.S. Wspaniała akcja dziewczyny. 🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    ~Wetka, 2010-11-10 18:06

Skomentuj

Chmurka tagów

